Tell story

Helly!

Tänkte ta och rapportera om helgens händelser.

Började med middag hemma hos pappa. Oxfilé is the shit skulle jag vilja säga!

Jag, snövit och Perry begav oss till Makke där vi fick i oss en del alkoholhaltiga drycker. Sedan bar det iväg till Granloholm där Amanda hade Halloween fest. Intaget av alkohol fotgick och sedan begav vi oss in till stan i en taxibuss som pumpade Iron Maiden.

Vi drog en subba var istället för krogen och sedan for vi hem hit. Torraste taxichauffören som skjutsade hem oss. Han fatta inte ett enda skämt och hade stenansikte. Vi kom hem och Pk slocknade i sängen medans jag och Pappo skitsnackade lite. Sedan somnade alla hårt och brutalt!

Igår var jag helt sickhouse bakis! Inga alvedon hade vi heller..fick trycka i mig diklofenak och sova i nästan två timmar. Därefter fick jag se mitt lag vinna hockeyn. Varför har vi inte spelat timråhockey hela tiden? Vi kan ju om vi vill!

Såg på Jurassic Park igår, 2an. Den är läskig.. jag hatar dinosaurier. Brukar drömma många mardrömmar om dom. Tur att de är mer död än vad som går!



Nu ska jag städa färdigt här. Mamma har rensat mitt avlopp, det luktade äckligt och var fullt av hår, INTE KUL!



Over and out!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback