tAKiDA

I torsdags så var vi på stan efter att Pk tagit sprutan mot nöffarsjukan. Jag fick välja ut en jacka som en tidig födelsedagspresent! Valde en riktigt mysig tjockjacka i svart som var fluffig av dun. Lär inte frysa i vinter med den. Sedan var det som sagt stekhuset innan vi begav oss hemåt mot sängen.
Igår så var jag hos tändläkaren. Inte ett enda hål hade jag. Helt awesome skulle jag vilja säga, när jag var yngre hade jag alltid hål!
Vid halv tre så stod jag och min syster på sporthallen. Det var dags att börja köa för världens bästa band, tAKiDA!
De bjöd på en sjukt grym spelning. Jag blev varm i hela kroppen, man blir så lycklig när man ser hur lyckliga alla i bandet blir av att spela. Känslan av hur publiken överröstar Robban är total! Kommer hålla mig nöjd tills jag får se dom nästa gång. De fick fyra plus i st. Ingen vanlighet att de får bra recensioner i den här stan kan jag lova. I dagbladet fick de endast två plus. Jag kan gissa på att den recensenten är en alternativ popbög som inte njöt på samma sätt som jag gjorde. Deras låtar förmedlar något, texterna sitter som en kram om hjärtat! Jag är kär. Always and forever <3
Strax blir det O'learys för att äga Pk på bowling, igen. Vet inte om jag nämnt det men det tål att nämnas igen; Förra helgen vann jag med hela 100poäng. jag är bäst and that's it.
Over and out!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback