You had me at hello

Hellu folks!

Sitter här med min mensmage och slappar. Eller slappar. Har faktiskt tvättat en massa och igår så städade jag balkongen och satte ut nya möbler. Blev mycket mysigare där nu!

Igår låg jag i sängen och funderade på det här med killar. Jag har kommit på nu att de är mycket mer egoistiska än oss. Det är därför allting flyter på mycket smidigare i deras liv. De koncentrerar sig mer på sig själva medans vi tjejer tänker mycket på alla runtomkring. Jag vet att jag är så i varje fall. Jag älskar att gotta mig i andras med och motgångar och jag vet att många av mina kompisar är likadana. Jag menar jag tror inte att killar kan sitta och prata om hur fult det är med en tjej som har på sig en lång jeanskjol och ser ut som att hon lever i början av 90-talet. Tror inte att det samtalsämnet skulle intressera dem över huvudtaget medans jag och mina kompisar kan disskutera en sån sak flera gånger. Kanske borde vi också bara tänka på oss själva. Känns som att allt skulle bli lättare då men det känns även som att allt skulle bli så himla ointressant. Jag menar jag älskar att snacka bajs med mina tjejor och att jag sedan försöker göra samma sak med Pk och han bara blir less det får jag ta. Det är väl det man har sina tjejor till.

Nu ska jag göra mig klar för att dra på stan med Pappo. Vi ska handla en present till Emme som fyller 20 imorn. Japp 20års fest blir det som gäller sedan så måste jag upp 7 på lördag morgon för jag ska åka på syrrans konfirmation uppe mot Östersund. Lär vara dödligt bakis? Jao. Sedan blir det jobbfest på lördagen på Norra. Partyhelg. Ingen vanlighet när det gäller mig numera..

You know you love me
XoXo Camme Swe
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback