Yesterday

Gårdagen gick lättare än väntat. Brukar vara så. Var väldigt roligt att hälsa på min gamla skola. Jag tror nog dom har saknat mig massor. Fick en bamsekram av mats, han är en av de bästa lärarna i världen!

Jobbet var faktiskt ganska roligt. Bara roliga folk så man hade ju massor att prata om och då går tiden lite extra fort. Var väl bara sista timmen som segade sig fram men så brukar det vara. Processledaren kom och frågade om jag kunde hoppa in och jobba ikväll 18-23. Jag kände liksom att "nooo, jag vill bara slappa" men jag sa ja endå. Jag kommer väl endå inte ha något speciellt för mig och min gay lär ju bara sitta vid dattan så då kan ju jag passa på att tjäna lite pengar.

Nu ska jag snart till skolan för att försöka få någon ordning på grupparbetet. Ju mer vi gör idag desto mindre har vi kvar till veckan!

You know you love me
XoXo Camme Swe
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback