STood up

Hellu!

Igår så blev det inte så mycket till fika. Jag hade blivit lite brotglömd av Linisen så det blev bara till att vandra hem från stan efter att ha väntat där. Inte direkt så superroligt men alla gör misstag och jagär själv väldigt glömsk av mig så det får man ta.

Pappo och Emelie kom hit och vi kikade en massa filmer, Pk drog iväg och lirade tv-spel med en massa jobbkompisar så vi hade lägenheten för oss själva. Blev lite snask och massa skitsnack. Det var riktigt nice!

Idag så har jag städat en massa och gjort färdigt ett skolarbete. Känner mig väldigt duktig måste jag få säga. Har lärt Pk att göra köttfärssås så idag har han faktiskt stått för maten och otroligt nog så åt vi middag vid köksbordet. Det är inte ofta det händer kan jag lova.

Imorn så får min nigga till Solle för han ska till läkaren och jag ska fara hem till Ljustadalen eftersom Petra fyller år.

Har inte mycket annat att dela med mig av just nu.

You know you love me
XoXo Camme Swe
Kommentarer
Postat av: katja

bästaste camilla, jag saknar dig så otroligt mycket. :/ när ska vi ses? kanske ta en fika någon dag eller så?



älskar dig kusin vitamin!!!

2009-05-11 @ 13:15:01
URL: http://zetterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback