Sexborgsmässoafton

Morn!

Ingen bakfylla på min stackars skalle idag som det lär vara på de flesta. Gårdagen började med att jag for till Birsta där jag stötte på Lina och Tina som hade varit hjältar och stoppat en rullande bil på parkeringen. Stod där och småsurrade lite ett tag. Sedan så blev det fika på Charm med Katja, Natta och mamma. Mumsigt värre sådär ute i solen.

Katja shopppade en del och jag och Natta gick runt och var shoppingassistenter. Sedan begav det sig till bolaget för Katja och massa skulle ha alkohol inför kvällen. Efter det så begav vi oss till Ljusta där vi spelade brännboll. Brännboll är sjukligt roligt! Kan lova att man märkte att kondisen ligger på noll!

Efter brännboll så skjutsade mamma in mig till jobbet och där spenderades större delen av kvällen. Lite post= lite att göra. Blev mycket skitsnack med Danne och så fick jag ju njuta av lite brasdoft då de tände brasan en bit från terminalen. Klockan 22 skjutsade mamma hem mig igen och då blev det sexborgsmässoafton som Pk så fint hade lovat mig istället för en valborgsmässoafton. Lätt mer värt.  Nu är jag mest bara hungrig som ett monster och ska äta lite hårbrödmackor med leverpastej. SåÅå gott!





You know you love me
XoXo Camme Swe
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback