Party hard

Hellu folks!

En liten uppdatering om helgen är jag väl skyldig er? I fredags så blev Ljustadalen där jag och Katja stekte i solen i flera timmar. Därav blev jag röd inför kvällens festande men vad kan man göra åt saken? Vandrade på stan med Nettis och sedan blev det massa alkohol inköp. Kom hem och fixade iordning mig och sedan vandrade jag ner till Nettis. Supandet drog igång vid åtta och det var massa med kul! Vi sjöng för Emme för det var ju faktiskt hennes kväll. Det kom massor med folk och alla blev på sniskan. Vandrade ner till krogen vid halv ett kanske, blev Olles resten av kvällen. Blev utskickad därifrån lite efter tre och så passade jag på att prata med lite trevligt folk utanför. Ringde taxi och var väl hemma vid fyra på morgon har jag för mig? Somnade hårt och brutalt!

Vaknade av att det plingade på dörren på lördagen klockan 7. Det var mamma. Usch och fy hur jag mådde. Dagen fylldes med kräks. En puss vill jag ge till Ina som konfirmerades iaf. Emme och pappo kom hit och vi köpte biteline och sedan låg jag och Emme och mådde dåligt och kikade One Tree Hill i ca 8h.

Idag är det stekande sol och jag har precis städat en massa här. Pk ska ju komma hem från Solle idag men han kommer sex och jag börjar jobba sex så bajs på det. Ska ta och fara hem till Ljustadalen. Man kan inte sitta inne en sån här dag tycker jag.

You know you love me
XoXo Camme Swe
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback