Killing loneliness

Tju!

Idag har jag börjat min dag med skola. Arbetet om Ljustadalen flyter på frammåt och massor med studiebesök är nu inbokade.

Efter skolan for jag till Ljustadalen för att Petra fyller 42 idag, Grattis till henne! Har ätit massor med tårta och pannkaka och min mage är inte van sånt eftersom vi försöker att vara lote smånyttiga. Den låter och vrider sig på insidan kan jag lova!

Annars kan jag ju berätta att jag är galet ensam. Pk är i Solle och här sitter jag. Funderar på att döda ensamheten genom att lira lite wow och kanske ta en riktigt varm dusch. Hoppas på att han slår en pling sedan men han är ju inte direkt en sån telefonmänniska.. han har varit men det är han inte längre. Han är väl mer sms nörd och mitt kort skriker ut att det är tomt så jag kan inte vara så aktiv på den fronten.

Nej. Killing loneliness med WoW!

You know you love me
XoXo Camme Swe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback