Helgen is now over

Hellu folks!

Helgen har varit helt undebar! Har fått se mitt älskade band spela. Började med att syrran pickade upp mig med sin moped halv två inne i stan. Vi gled moppe  till Birsta och jag var så rädd hela vägen. Satt och sa till henne hur hon skulle köra och höll i mig som en galning. Det känns verkligen i kroppen att den vet att jag varit med om en olycka. I vilket fall så kom vi fram till Birsta hela och fina. Vi var först på plats och jag stötte på lite gamla takidavänner eller vad man ska säga. Klockan fyra steg de upp på scenen och spelade fyra låtar. Jag njöt som fan och Robert var snyggast som vanligt. Han har tauerat hela armarna och det gjorde honom extra säxy!

Efter spelningen så for jag hem till Pappa med Carro. Smidig som hon är så vrupar hon när vi kommer upp på gården hemma. Jag menar hallå?!! Vi har klarat hela vägen men hon vurpar där? Aja, det gick bra iaf och tur är väl det annars hade jag nog aldrig suttit på en moped igen. Vi käkade hemma och det var riktigt gott, jag tänkte att jag skulle hålla mig där ett tag så att Pk och Jonas fick ha lite boykväll. Snacka skit och så..om de nu gör sånt? Jag vet inte..

Klockan nio skjutsade Carro hem mig hit och vi spelade Buz i en och en halv timme sedan så for hon och jag duschade och kikade lite One Tree Hill.

Har fått låna de fyra första säsongerna av Jonas. Hur bra som helst. Känns så kul för man minns inte rikitgt allt som händer och så är det så roligt när man vet hur deras liv ser ut i de senaste avsnitten.

Nej nu ska jag fortsätta med OTH. Hoppas ni är imponerade av mitt långa inlägg!

You know you love me
XoXo Camme Swe
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback