Fika är nice!

Hejsan!

Redovisningen idag på skolan gick verkligen hur bra som helst måste jag få säga. Tur jag var i en sån toppengrupp!

Linis hämtade upp mig från skolan halv två och då glassade vi in till stan. Mötte upp Carro, Nette och Emme och så blev det en sallad på Coffe House. Godaste salladerna i den här stan! Vi satt på uteserveringen och pratade som väntat en massa skit. Sedan började det åska så då gick vi in i gallerian och kikade på lite kläder och det var nästan så det rann dreggel från mina mungipor när jag såg alla fina kläder. Synd att kontot ekar tomt!

Till slut var det bara jag och Linisen kvar så då tog vi oss en kaffe på Charm och pratade som vanligt om våra pojkar och hur äckliga fittslynor det finns  i den här världen. Det är så bra med henne för hon förstår precis vad jag menar när jag berättar mina historier.

Nu ska jag ta en dusch eftersom jag känner mig lite smått slibbig. Idag blir det tacos och förhoppningsvis en bra film och massa mys.

Btw, jag drack en Chai Latte på Coffe House, nu är jag med i bloggdrottnings gänget! Eller?!

You know you love me
XoXo Camme Swe
Kommentarer
Postat av: carro

jag såg en människa som såg ut som du idag med (A)

2009-05-20 @ 22:15:53
URL: http://carolinegarefelt.blogg.se/
Postat av: alix

sv: kanske för att den var på kategorin musik? HÄHÄ :D

här har du;



"You ever look at a picture of yourself and see a stranger in the background?

It makes you wonder how many strangers have pictures of you,

how many moments of other peoples lives have we been in,

We're we a part of someone's life when their dreams came true?

or were we there when their dreams died?

Did we keep trying to get in, as if we were somehow destined to be there, or did the shot take us by surprise?

Just think, you could be a big part of someone else's life, and not even know it."



:)

2009-05-22 @ 13:58:35
URL: http://alixf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback