EHy

Helly!

Håller på dunkar The balkan girls så högtalarna nästan exploderar! Sån skön låt så jag vet knappt vart jag ska ta vägen!

Dagen har spenderats på skolan. Nu är vi förberedda för vår halvtimmes långa redovisning imorn och vi ska vara awesome!

Ikväll blir det till att jobba men det gör inte så mycket, har inget bättre för mig så kan ju passa på att få pengar att rulla in. Ska bli så skönt att bli färdig med redovisningen imorn för sedan blir det långhelg! Japp, ingen mer skola eller work på hela veckan. Imorn så blir det även  fika på stan. Linisen ska picka upp mig på skolan som plåster på såren för att hon glömde mig i söndags. Det är bra plåster tycker jag eftersom jag annars får glida i den icke så roliga bussen. Blir till att möta upp Nette och Carro sedan så lär vi snacka massvis med skit som bara vi tjejer kan.

PYSS
Kommentarer
Postat av: anette forsgren

massvis med skit :D haha ses imorrn :)

2009-05-19 @ 23:39:25
URL: http://anetteforsgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback