Dancing

Det kan inte bara vara jag som älskar att dansa loss när jag är ensam hemma? Beyoncé dunkar i högtalarna och jag står och skakar loss. Det är typ när man inser vad man håller på med som man börjar känna sig dum och måste sluta. Sedan brukar det dra igång igen av sig själv. Med rätt musik kan man inte vara stilla!

Idag så orkade jag inte skolan. Har nog aldrig varit så trött som jag var imorse. Blir ofta så när man jobbat. Det är ganska slitigt. Det gör stor skillnad om man jobbat kvällen före eller inte. Ikväll ska jag dock jobba igen men som tur är så är det ingen skola imorn.

Nu ska jag dansa vidare och laga lite mat. Är lite hungrig nu när jag känner efter!

Pyss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback