Bombom

Hellu!

Dagen har börjat medm skola och förmiddagen spenderades i skogen. Min hjärna besitter nu massor med kunskaper om hur man överlever i skogen. Inget som jag har planerat att behöva göra någonsin. Jag gillar inte skogen! Kryp, kyla och så blir man ofta blöt. Nej jag stannar hellre inne.. hääär i min fotölj och luktar på datorns undarbara aromer.

Imorn ska vi påbörja ett grupparbete om Ljustadalen. Mitt Ljustadalen. Ska framställa det på bästa möjliga sätt och visa mina kamrater hur fint stället är trots det dåliga ryktet.

Nu tillbaka till WoW världen.

You know you love me
XoXo Camme Swe
Kommentarer
Postat av: anneli

haha typ som när klassen & marianne var ut i skogen i typ granloholm o kollade på maskar. sådär jättenövändigt. ditt lät ju isfl roligare ;)

2009-05-07 @ 21:41:07
URL: http://abrutus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback