Back to tha hood!

Hellu!

Nyvaken och nyfrullad. Igår så kom mina ljustakompisar och våldsgästade och fick med mig till Ljustadalen. Jag som hade planerat en WoWkväll dårå. Jag är faktiskt glad att jag följde med för det var riktigt trevligt. De hade köpt en engångsgrill och satt och grillade på golvet på Pappos balkong. Kändes lite småfattigt men det funkade ju. Blev massa jäs och skitsnack innan jag for hem igen.

Kikade på nya Fast and the Furious igår. Den var nice! Jag gillar bilfilmer. WROOOM!

Nu ska jag göra mig klar för att åka hem till Ljustadalen och hälsa på hemma. Känns dumt om man bara skulle sitta inne i såhär fint väder alltså.

You know you love me
XoXo Camme Swe
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback