Ångest

Hallå där!

Sitter idag och har massa ångest inför morgondagen. Förstör alltså hela den här dagen med att tänka framåt. Känner mig helt slut i hjärnan och kroppen, som att jag är en människa av det äldre slaget.

Morgondagen består av tvättstuga klockan sju på morgonen. En tripp till ett studiebesök i Ljustadalen klockan 12 till 13 och efter det måste jag bege mig till postterminalen och arbeta från 15-22. Med tanken på pengarna så är det ett helt underbart arbetspass men det hade varit härligare om jag inte hade vetat att dagen kommer att kännas lång och trög.

Funderar på om jag ska hoppa i säng nu trots att klockan inte en är tio. Kanske morgondagen inte känns lika tröttsam då?

Idag har iaf jag och Patrik varit tillsammans i ett år och tio månader. Tiden går otroligt fort måste jag säga. Dock har vi ju sagt föralltid så vi har massor av tid kvar att avnjuta.

You know you love me
XoXo Camme Swe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback