World of Warcraft

Hej

Den här helgen har det varit helt kansigt. Skulle egentligen ha avrit barnvakt åt Pontus igår men pappa hade blivit förskyld så det blev aldrig så. IStället så har jag spenderat allt för många timmar framför datorn. Har spenderat hela gårdagen och hela den hör morgonen åt att spela WoW. Lite smått sorgligt det kanske är men oj ett sånt roligt tidsfördriv.

Nu ska jag kika på senaste grey's anatomy. Det är så bra och jag måste ta en paus från spelandet. Datorn bränner sönder mina lår eftersom jag sitter med den i knäet.

Tur jag får låna Pk's tröja att mysa i, jag tycker om att bo i den när jag är hemma. Den är mysig och stor och luktar Pk. LÖVE IT!

PUSS


Kommentarer
Postat av: katja

din jävla wow nörd. kan du lära mig att spela också så kanske mitt liv kan vandra lite fortare! haha" :) love you girl!!

2009-03-23 @ 12:24:30
URL: http://zetterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback