The trick to life

Godkväll folks!

Idag är det söndag och helgen har redan gått mot sitt slut. I fredags så jobbade jag och det var riktigt slitsamt. Vi hade lite problem med maskinerna vilket resulterade i att jag fick vara ensam på en lång stor maskin. Fick springa fram och tillbaka som en galning och hade världens träningsvärk i lördags.

Lördagen spenderades med att bara ta det lugnt. Åt GI-mat och kikade Robinson. Älskar det tv-programmet!

Idag så har jag faktiskt hunnit med att träffa syster som är på permis och vi har dragit en sväng på stan. Just nu sitter jag och kollar på A doubble shot at love. Favoriten på tv just nu kan jag lova! Massor med bråk och skitsnack, kan inte bli bättre.

Nu ska jag kika vidare och tagga inför morgondagen för då är det skola som gäller.

Pyss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback