The jordan workout

Hejsan!

Igår efter skolan så var jag med mamma och Carro på ikea. Carro fyllde 16, GRATTIS SYSTER! Efter det så for jag hem till pappa för att kika på hockeyn. Timrå Ik. Det är över nu men jag måste endå säga att man kan inte vara sur för dom har bjudit på så galet bra hockey i den här kvartsfinalserien. Dom krigar och kämpar men det var väl helt enkelt inte våran tur..än.

Nu sitter jag här på golvet och svettas. Har precis kört ett träningspass framför tvn och det känns nästan som att jag ska rinna iväg. Hatar Jordan från djupet av mitt hjärta men man behöver ju inte kolla på henne, hon klarar inte ens av övningarna så bra så det är bara att ha koll på killen som leder DVDn. Puh, nu ska jag ta och hoppa in i duschen sedan så ska jag bege mig till ungdomsmottagningen. Evigheter sedan jag var där.

PYSS

Kommentarer
Postat av: M.

Tack! :) De första två veckorna så ska man kickstarta med att endast äta soppor och efter dessa veckor ska man helst börja kombinera med mat. Och eftersom man blandar mat & shakes så äter man inte lika mycket och vänjer kroppen vid detta. Så när man slutar helt med shakes måste man självklart fortsätta äta rätt och i normal mängd för att hålla vikten annars så går man ju upp direkt! Det viktiga är att förbränna mer än vad du äter, då går du inte upp i vikt. Ju mer du äter desto mer behöver du träna för att bli av med dedär kalorierna.



Det blev kanske lite dåligt förklarat men hoppas du förstår vad jag försökte komma fram till! Annars är det bara att fråga igen. :D

2009-03-18 @ 21:20:11
URL: http://santhic.blogg.se/viktnedgang

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback