Snälla, snälla

Godmorgon!

Det är lördag idag och jag njuter för fulla muggar! Som vanligt är jag uppe hyffsat tidigt men skitsamma.

Igår så hade jag och Pk 1år och 8månader. Det är väl inte direkt så att vi firar varje månad men vi brukar mysa till det extra mycket. Vi åt tacos och sedan wowade vi lite och efter det så kollade vi på Rallybrudar vilket var en bra film!  Måste ju även berätta att jag igår tvättade som ett monster. Alla sängkläderna följde med dom också så nu är det verkligen ingen tvätt alls. Så himla skönt! Sedan igår så körde jag ett litet gympapass till en träningsvideo jag laddat hem. Det var med TuttJordan. Ni vet hon som ser ut som ett helvete. Men det var inte hon som ledde Dvd utan hon var mest bara brevid och jag kan lova att den var brutal. Svetten rann och just nu sitter jag och har ont i benen som en halt ko! Dock kommer jag aldrig köra den när Pk är hemma för han skulle bara skratta åt hur klumpig jag ser ut. Jag skulle nog skratta själv om jag såg.

Idag så blir det iaf till att kolla på hockeyn. Eftersom vi inte kunde ta det sist så får vi ta det ikväll. Jag önskar jag kunde vara där! Min syster hade köpt två biljetter men jag har ju inga pengar alls vilket känns tungt men det är så det är. Lite jobb resulterar i att jag inte får jobba och utan jobb blir det inga pengar. Förvänta er inte att jag kommer kunna vara med på mycket framöver. Ja, i vilket fall så blir det ju även melodifestivalen. Trots att jag hatade Caroline Af Ugglas som fan först så är hon nu min favorit. Låten har gått varm här hemma och texten är så underbart fin.

Nej nu ska jag ta och äta frukost sedan blir det lite WoW.

Svar till chricke: Jag har lite olika. Min main är en blood elf hunter iaf. Hon heter Köttpuppan. Så fint! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback