Segstjärt

Hejsan folket!

Idag har dagen börjat med att jag var på skolan och hade mentorssamtal. Det gick superbra. Känns som att skolan fungerar bättre nu än i gymnasiet. Roligare uppgifter att arbeta med på den här utbildningen. Det kom inga frågor i det förra inlägget och det hade jag ju inte förväntat mig heller. Antingen är jag för tråkig eller så skriver jag om allt så ni inte ens behöver ställa några frågor?

Efter skolan var jag med mamma och Carro och fikade. Sedan hälsade vi på faster Petra som fyller 40 idag. Grattis till henne! Linisen var där  och det blev massor med kaffe och prat. Mysigt!

Just nu sitter jag och jäser. Dricker vatten och har spelat lite trummor på GH. Fick 78% på hard! Känner mig lite smått awesome! Har nyss dragit på mig mjukisar och försöker tagga för att jobba ikväll. Lyckas väl inte sådär superbra men jag försöker iaf.  Fokuserar på pengarna jag tjänar. Mums på dom!


Solen gör en glad!


Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback