Satt som ett smäck!

Hallå hej!

Den här dagen har till största del tillägnats plugg. Känns bra att jag nästan fått färdigt mitt stora fördjupningsarbete. Är bara en undersökning kvar och den ska jag ta och göra någon dag under veckan då jag får låna min lillebror. Annars så har jag fixat lite alkohol inför helgen så nu är kylen full. Pk blev lite rädd när han kollade in "Vafan Camilla, tror du på det här själv?" Vi får väl se säger jag. Man behöver ju inte dricka allt på direkten. Vi ska ju spendera lördagen hos Pappo och laga mat och dricka tillsammans så jag räknade med att ha så man kan dricka under hela kvällen. Ska bli härligt med riktig tjejkväll!

Annars kan jag berätta att jag försökte mig på att göra en slags tacopaj som skulle vara nyttig men det blev total fail. Degen smakade snusk! Sedan så har jag varit hos min arbetskamrat Linda och skrivit på lite papper till vårruset. Vi ska vara med som ett lag och promenera och sedan ha picknick. Långt kvar men det är ju skönt att ha något att ladda till!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan hoppas på att det är något bra på tv. Orkar inte sitta framför datorn mer denna kväll men är det dåligt på tv så kanske det blir till att spela lite med min Herpesblomma. Fint namn på en wow-gubbe va? Det var Malins idé, hon skulle kalla mig det, men jag tyckte det passade så fint på en death knight.

PUSS
Kommentarer
Postat av: amanda

fan camilla, jag fattar inte att du har blivit en wow-nörd. väx upp ;)

2009-03-31 @ 21:39:43
URL: http://amandabergklint.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback