Malin

Hejsan.

Jag har en gammal barndomskompis som heter Malin Höckert. Vi träffas inte lika mycket nu som vi gjorde förr men jag vet att hon alltid finns där för mig. Jag hoppas hon vet att jag finns där för henne också. Dock så har jag varit dålig på att visa det den sista tiden. Jag hoppas att hon förstår att jag är lite ledsen att vi glidit ifrån varandra på det här sättet. Det jag vill säga är att den här fina människan som heter Malin fyller 20 år idag så jag ville säga GRATTIS! Hoppas du får en bra dag!



Själv så ska jag iväg på begravning om ett tag. Det känns lite smått jobbigt. Det gör det väl alitd när det är begravning men nu handlar det om en ung pojke som knappt hunnit börja livet. Känns som att det är väldigt många unga människor som dör och jag tycker det är riktigt sorgligt. Det finns så mycket som alla människor borde hinna uppleva men ödet har väl sina egna vägar.

Nu ska jag ta och äta lite frukost och sedan klä på mig. Jag bjuder på en låt som går varm just nu. Den är otroligt fin och skön att lyssna på.





PUSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback