Kvartsfinaldags

Hej hopp!

Idag är det tisdag och jag har sportlov, hur skönt som helst att bara kunna slappa. Kom hem från Sollefteå igår kväll och nu är det ju så att Pk ska få göra en till operation. Jag är så less på hans fot att jag skulle kunna kapa den och elda den i en soptunna! Om tre veckor så ska vi alltså fara dit igen och man får väl hoppas på att dom fixar hans fot ordentligt den här gången.

Igår så satt jag och kikade på tvn såklart. Var tvungen att se vilket lag som skulle välja Timrå till slutspelet men det blev inte som jag trodde. Alla lag valde att inte ta Timrå. Är vi verkligen så farliga? Klart vi är! Dom som vet hur Timrå fungerar vet att vi älskar att komma ut underlägen och hiva oss uppåt. Vi ska spela mot Hv, vi blev över så dom fick oss. Kommer att bli roligt! Jag känner att hämnden ska bli ljuv eftersom dom slog ut oss så vi missade en final förra året.  Ska iväg till entrésundsvall för att hämta ut min biljett senare idag. I love hockey!

Annars så kommer mamma och mina systrar snart. SKa passa på att träffa Ina då hon är hemma på permis och imorn så ska jag nog träffa min superslyna Erica och hoppas på att få se en liten babymage.

PUSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback