Kötteluran

Hejsan!

Vi kom hem tidigare från Solle än beräknat. Igår kväll så kom vi hit med lite hjälp från My som körde oss. Pk är så söt med sin lindade fossing. Man vill bara krama och pussa på han för han är så fin!

Idag ska jag åka till Ljustadalen och besöka puppdoktorn. Har haft lite problem med min vagina i ca två veckor nu och på ungdomsmottagningen hade dom tid tidigast den 7e april och så länge orkar jag inte vänta. Sitter och är lite smått nervös just nu. Jag har aldrig låtit någon läkare gräva mig där nere förut så tanken känns lite obehaglig. Dock så orkar jag inte gå runt och ha ont heller. Man måste kunna nyttja snippan annars är den ju meningslös.

Nog pratat om underliv.


PUSS
Kommentarer
Postat av: amanda

har du aldrig varit på en gynundersökning innan:O? du är ju snart 20 år:D

2009-04-03 @ 02:13:28
URL: http://amandabergklint.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback