It broke

Hejsan!

Idag är det redan söndag. Helgerna går så himla fort. Igår så kom Katja och Otto hit. Vi åt god mat och kikade hockeyn. Och vad kan man då säga om hockeyn? Jag kände att det var vår match från början. Att det sedan skulle bli förlängning det gjorde mig inte så mycket eftersom jag trodde vi skulle ta den. Vi var det mest taggade laget men vad händer? Lehtonens skridsko går sönder så han ligger och sprattlar som en fisk på isen och samtidigt passar en Hv spelare på att riva ner Backlund och sedan PANG så är det mål för HV. En sådan besvikelse och jag är så lycklig över att det finns en chans till. Imorn så måste vi vinna!

Efter hockeyn så blev det lite Guitar Hero och sedan melodifestivalen. En skön kväll som hade varit bäst om Timrå bara vunnit. Nu ska jag ta och kika lite på tvn. Jag har faktiskt varit duktig och börjat dagen med att diska och dammsuga.

PUSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback