If you seek Amy

Hejsan folket!

Idag är det onsdag. Känns så konstigt att det är lov. Skönt är det dock så jag ska väl inte klaga. Jag sitter och jäser i fotöljen. Har spelat wow i flera timmar så nu är det snart dags för en dusch och att göra sig klar för dagen.

Igår var jag ute och rännde med syrrorna och mamma. Så mysigt att träffa Ina, känns som att det var evigheter sedan. Hon har blivit så stor!

Igår så ringde pappa och sa att Pontus tjatar masor om att han vill komma hit och sova här, han tycker om att vara här och jäsa ner sig totalt med oss. Ofta man kan säga nej till det då? Självklart inte! Pontus ska komma senare idag. Vid sex typ och sova här. Imorn är det hockey som gäller och mer än så har jag inte att berätta.

PUSS

Kommentarer
Postat av: katja

fyfan vilken fin bild :D imorgon gäller det!

2009-03-04 @ 20:06:05
URL: http://zetterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback