Going up!

Hejsan folks!

Sitter och har lite smått med ångest efter att jag drog på mig ett par jeansshorts. Dom satt så bra förra sommaren men nu ser jag ut som en korv. Dock så hade jag och Jonas en ganska rolig diskussion igår om just det här med att vara lite smått fet. Man ska inte hålla på klaga om man nu inte göpr något åt saken på ett vettigt sätt. Typ jag kan ju inte hålla på klaga eftersom jag fortsätter äta och inte motionerar dagligen. Skulle vara roligt att se hur man skulle se ut som smal men just nu så trivs jag med att vara en jäsare och om jag nu skulle vilja gå ner i vikt så får jag väl börja träna lite. Tror att det skulle göra ganska mycket. Jag har funderat på att börja springa runt sidsjön några ggr i veckan men det tänker jag inte göra förrän jag slipper riskera att slå ihjäl mig. Så till dess får ni hålla till godo med en knubbig Camme.

Den här dagen har börjat med att jag har dragit igång två tvättmaskiner och Pk har dammsugit. Vi ska försöka bli klara så fort som möjligt för klockan 16 så drar vi till Solle. Pk ska opereras imorn bitti och självklart är jag redan jättenervös. Töntiga jag!

Kollar drag racing på tvn. Så sjukt fort bilarna går och i USA är det lite brutalare än här! Nej nu ska jag hoppa in i duschen.

Vi kommer hem igen på torsdagkväll så om ni vill något får ni slå mig en pling!

PUSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback