Fyllesvin

Hejsan!

Förlåt för mina dåliga uppdateringar men ibland orkar man inte sitta och skriva ner livet.

Måste berätta om min fredag som var helt utflippad! Dagen började med att jag vaknade redan klockan åtta och satte mig framför tvn och Pk begav sig till jobbet. Vid tio tiden någon gång så hoppade jag in i duschen och medans jag står där så hör jag någon som bara vrålar. Det första jag tänker är "Gud jag måste sänka tvn, hade jag så högt?" Jag avbryter duschandet och går ut i hallen och hör då att det är grannen mitt emot som står ute i trappen och bara vrålar! Jag får panik och låser dörren direkt. Hon har ju varit konstig förut så jag ringde mamma som sa att hon skulle komma direkt. Man hör hur grannen springer upp till andra våningen och slår och sparkar på grannen där uppes dörr. Jag får panik och ställer mig i vardagsrummet och efter ett tag så hör jag hur någon gör något med brevlådan. Jag går ut i hallen och ser att kärringen har hällt in ägg och margarin i vårat brevinkast. Hade det varit en normal människa hade jag blivit förbannad men eftersom hon är så instabil och bara står där ute och skriker massor med saker så vågar man inte ens öppna dörren. Mamma kom och vi ringde polisen som redan var påväg eftersom dom andra grannarna också ringt. N är polisen plingade på hennes dörr så började hon gråta och skrek att vi har försökt slå henne! Helt galet. Hon är nu polisanmäld för ofredande iaf och vi får hoppas att hon inte får bo här länge till. Jag tycker inte om att behöva vara rädd för att kliva ut genom dörren.

Igår så var det party som gällde. Vi förfestade hemma hos Madde där vi firade att Carro Dahlberg idag fyller system! GRATTIS TILL HENNE. Vi sjöng singstar och blev fulla som svin. Det ar riktigt roligt och efter det så begav jag, Emelie och Pappo oss till O'learys där vi träffade massa andra folk. Blev lite dansande, lite drickande och sedan blev jag lite besviken på en av mina kompisar. Du vet vem du är och jag hoppas att du håller vad du sa igår. Om du hatar livet så lev för min skull. Jag skulle inte klara mig utan dig. Du har alltid funnits där för mig och jag kommer alltid finnas där för dig!

Det är alltid jobbigt att veta att någon i ens närhet mår dåligt och jag kände att det inte var någon idé att stanna kvar. Som tur är har jag världens snällaste och underbaraste pojkvän som följde med mig hem. Vi tog en taxi och som vanligt så satt taxichauffören bara och skrattade åt allt jag pratade om.

Idag har jag haft en av de värsta bakisdagarna någonsin i livet! Jag vaknade och mådda så snuskigt dåligt och som vanligt öppnade jag munnen och sa "Jag ska aldrig mer dricka". Det värsta är att jag har spytt som ett monster. Började spy och lade mig sedan på soffan. Tänkte att jag skulle försöka få i mig något men det gick inte. Allt som jag försökte äta kräktes upp. Inte mysigt kan jag lova. Jag och Pk har sedan legat i sängen och sovit och mått dåligt fram till klockan fyra då vi bestämde att vi måste till affären och handla mat. Nu har vi nyss ätit lövbiff och jag är mätt och har fått behålla maten! TACK GUD!

Imorn är det skola som gäller och jag väljer medvetet att inte skriva om hockeymatchen igår.

PUSS
Kommentarer
Postat av: malleh

Haha, ägg och margarin?! Herregud. Hoppas hon får flytta!

2009-03-08 @ 22:35:50
URL: http://santhic.blogg.se/
Postat av: katja

jag älskar dig camilla!

2009-03-09 @ 13:28:17
URL: http://zetterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback