Fredag hela veckan lång

Goddag!

Finally friday och det firars med lite vinddruvor! Mums!

Visade sig att jag hade en liten infektion där nere igår så nu äter jag lite medicin och sedan ska det vara bra med det. Det känns redan bättre och det kommer vara skönt att slippa gå runt och ha ont.

Igår så spenderade jag lite tid på Birsta City med mamma. Hittade massor med fina kläder och provade och nu ni.. nu har jag verkligen sett själv hur mycket jag har gått upp i vikt! Har börjat få som ryggsäckar bak på ryggen. Ni vet sådär när det blir valkar under bh kanten där bak. Ryggsäckar. Det är en av de värsta mardrömmarna jag har haft att se ut så! Pratade med Pk som har varit lite less han med över att ha gått upp i vikt. Nu är det ju så att jag är liksom inte en människa som rör mig mycket och känner inte heller att jag vill börja tok motionera men vi har bestämt att prova äta lite GI mat. Jag menar det är ju bra för då slipper man massa kolhydrater som omvandlas till fett när man inte rör sig. Borde passa oss bra och sedan så tror jag att det gör mycket om vi bara minskar mängden vi äter lite. Vi äter massor! Får se hur detta funkar. Om det funkar?

Idag blir det iaf kycklingsallad och ikväll blir det till att arbeta.

Ha så kul ikväll alla partyfolks!

PUSS
Kommentarer
Postat av: M

Lycka till! :)

2009-03-27 @ 20:31:13
URL: http://santhic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback