Be sure to be yourself

Hejsan folket!

Idag
är det redan onsdag. Dagarna bara springer förbi i en ruskig takt ibland. Har varit i skolan idag där dagen började med drama. Det är ett ämne som vi aldrig har annars men vi hade det idag hela förmiddagen och gud så roligt vi hade det! Vi har spelat teater och lekt och fånat oss. Superbra början! Sedan så har vi spenderat eftermiddagen med grupper där vi pratat om självkänsla. Ett stort och viktigt ämne där man kan känna igen sig väldigt mycket.

Ikväll så är det hockey. Är otroligt taggad och önskar att jag inte vore så pank så jag kunde beställa hem matchen. Har en sista hundralapp och den måste jag ju spara. Jag menar vinner dom ikväll så är det ju ett måste att ha matchen imorn!

Annars så händer det inte mycket. SKa ställa mig och göra lite spagetti och köttfärssås nu och vänta på min finis.

PUSS
Kommentarer
Postat av: chricke

Hola, chricke här... vilken server och ally eller horde. MAKKE och chricke spelar mkt också!

2009-03-12 @ 00:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback