Ballar av stål

Halloj!

Sitter vid dattan och har spenderat ett antal timmar på att spela wow. Känns fint!

Jag har inte varit helt dålig hela dagen dock, jag har varit i skolan och så har vi ätit nyttig mat! Det enda negativa är att jag känner mig så sjukligt trött. Är ju van att få i mig massor med socker varje dag. Brukar ju dagligen äta godis och dricka cola. Får se hur det här kommer sluta.

Nu ska jag ta mig en dusch för snart börjar ju Ballar av stål. Lite tråkigt att man sett det mesta förut i den engelska versionen av programmet men det är endå så roligt att jag skrattar högt. Hoppas grannen njuter av min underbart sköna stämma.

Puss på er loosers!
Kommentarer
Postat av: katja

hahaha psykopat grannen!! :D

2009-03-31 @ 13:42:03
URL: http://zetterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback