BabyCamme

Hejsan!

Idag så blir det till att sitta barnvakt. Min lillebror ska komma hit eftersom pappa och Petra ska iväg på 40års kalas. Tur att Pontus älskar att spela tv-spel. Han njuter av att vara här!

Ikväll så kommer jag att sitta och kika på Robinson. Har faktiskt saknat det programmet lite och det ska ju bli det hårdaste Robinson i skandinavien. Spännande! Jag tycker om att se hur silikonflickor måste kämpa och hur snygga alla blir när dom går ner i vikt. Sa till Pk att jag kanske borde söka dit så jag också kan gå ner i vikt och bli brun. Nej. Jag ska faktiskt börja träna lite på Friskis med syster. Det är dags att skaka ordentligt på fläsket nu. Fast idag är det lördag och då får man faktiskt njuta hur mycket man vill.


Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback