Yahoo

Hellu!

Tänkte slänga in ett litet inlägg medans jag kikar på sista avsnittet på OTH säsong 5. Otur att säsong 6 precis tagit slut så efter detta så vet jag inte riktigt vad jag ska fortsätta med.

Midsommar afton då? Jonas, Pappo och Emme kom hit. Vi grillade och insöp en del alkohol. Vi drog vidare till en fest som inte riktigt var i min smak. För lite folk och för kass stäming men det funkade.

Igår var jag lika bakis som jag alltid är nu för tiden. Morgonen spenderades över toastolen där jag spydde ut festens bravader.

Idag har jag varit hem och hälsat på och njutit av solen. Sedan så ville Pappo att jag skulle med och bada och Nette ville att jag skulle med och bränna lite boll men jag är för slapp och vet att fittsöndagar ska spenderas framför tvn. Tur jag har en man att mysa med. Eller.. blir lite mys, de gångerna han lämnar datorn några minuter.

Btw, min mage har mått toppen medans jag varit på Öland. Nu när jag är back home så är den totalt kass igen. Vettefan. Ni kanske inte vill höra om mina toavanor men allt jag äter kommer ut känns det som. Tänkte bara om någon har något bra tips på hur jag ska få min mage att behålla maten för det är jobbigt att käka, springa på toa och sedan vara hungrig igen.

You know you love trots mina bajshistorier
XoXo Camme SWe
Kommentarer
Postat av: amanda

ring till vårdcentralen. du kan ha virus i magen. prova äta sånt som gör att du blir hård i magen, om du inte gjort det innan :p

hur är det med dig? när ska vi ses då ;D?

2009-06-21 @ 20:37:25
URL: http://amandabergklint.bloggagratis.se
Postat av: amanda

Jo jag vet, men skit samma :p Du måste ju veta vad som är fel liksom. Du vet ju hur jag hade med min mage i skolan, eller har det fortfarande. Får typ kramp o kan inte röra mig.. vet du nåt sjukt btw, jag hörde att man kan ha kolik när man är vuxen också :O Haha, ja kanske har det :p



Men vad gör du i veckan? :)

2009-06-22 @ 12:45:44
URL: http://amandabergklint.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback