Vårruset och ledighet

Hejsan folks!

Igår så var det vårruset som gällde. Det är otroligt roligt. Låter kanske lite konstigt att man vill betala för att gå 5km  men det är allt runtomkring som gör det. Allt folk och hela stämningen. Vi till och med sprang ganska mycket vilket vi inte hade planerat men det var härligt. Efteråt så fick vi en picknickkorg och det var vi verkligen värda. Peter Siepen(?) underhållde alla på scenen och ja han må se lite rolig ut men han är otroligt härlig!

Idag så var det sista skoldagen. Vi var en sväng på skolan och sedan så for vi hem till ena läraren där vi fikade massor och lekte lekar! Superkul, fyra av fem toast!

Nu har jag precis kommit hem och ska nog ta mig en dusch och lägga mig för att kika One Tree Hill. Pk är hos läkaren i Solle och jag tänkte passa på att njuta av att bara vara ledig.

Snart bär det iväg för oss till Öland så imorn far jag nog hem för att hämta några resväskor så jag kan börja packa.

Börjar bli need på en ny bloggdesign så jag ska nog ta och hitta någon som vill knåpa ihop en så ni slipper den här som hängt med i en evighet. Någon frivillig?

Massa äta efter vandringen


Peter som underhåller och delar ut priser på scenen



You know you love me
XoXo Camme Swe
Kommentarer
Postat av: Emma

Typiskt att ni ska fara bort när vi ska ner till S-vall =/ Hoppas ni får en trevlig semester! Hälsa min slappa broder.. Kramar

2009-06-03 @ 23:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback