Trött tjej!

Sov så fruktansvärt dåligt inatt. Ibland har jag nätter då jag vaknar princip varje timme och då har jag ett tvång att jag måste kolla på klockan och gå upp och kissa. Inte konstigt att jag har varit förstörd hela dagen.

Fick inte sova ut heller eftersom jag skulle till UM halv nio och få nya p-piller recept.

Har jobbat tills nu och sedan börjr jag sex imorn så jag måste upp klockan fem, om jag är taggad? Nej!

Kan dock informera om att jag börjat kika på serien Privileged. Såg ett avsnitt på tv så nu har jag tankat hem första säsongen. Då har man något att göra när man har booring!

Imorn blir det även bio. Transformers, eller Transformus som min lillebror säger.

Nu blir det duschen sedan sova annars kommer jag aldrig komma upp fem imorn.

You know you love me
XoXo Camme Swe
Kommentarer
Postat av: amanda

Snacka om efterbliven, fattade inte att den låst :p

Okej.. Ja, jag börjar praktisera på torsdag. Innan dess är jag ledig. Men onsdag då? Då kan vi väl gå på stan eller nåt? :)

2009-06-22 @ 23:34:23
URL: http://amandabergklint.bloggagratis.se
Postat av: amanda

Yes!

Ska vi ses 12 utanför coffe house då :)?

2009-06-23 @ 13:24:12
URL: http://amandabergklint.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback