Summer

Stekande sol, fortfarande pengar kvar av gårdagens lön, alkoholen i kylen, kläder inhandlade, tid bokad his frisören om en timme.. Jag vet inte riktigt om det finns något att vara less på?

Idag så kommer Pk's tre kompisar Felix, Martin och Ljunge och så ska Pappo, Nette och Nettes två kompisar komma hit. Vet inte riktigt vart vi ska få plats allihopa men det ska bli riktigt roligt! Får se vart vägarna bär senare, tror inte att det blir Daif men man vet ju aldrig. Beror på hur det ser ut med folk osv.

Nu måste jag vandra ut till bussen. Först ska jag dra på mig mina gaga brills så jag ser glassig ut!

You know you love me
XoXo Camme Swe
Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste bara fråga om "You know you love me" är ett skämt? Alltså du är väl inte seriös? :)

2009-06-27 @ 20:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback