Schleten

När klockan är 02.00 så somnar jag nästan stående.
När klockan är 04.00 så är jag så trött att jag blir pigg.
När klockan är 06.00 trampar jag hem från posten.
Trött camme på en cykel vid den tiden = svettig tjej.

Somnade som en gud och vaknade för två timmar sedan. Vill inte vända för mycket på dygnet.

Blir etra kär när jag lägger mig i sängen eftersom min pojke är så fin när han är nyvaken och vill pussas men han är så trött att han missar min mun.

Blir arg för att jag inte fattar questet som jag håller på med i WoW. Blir tvungen att lägga ner snart!

Blir lite lycklig igen för att vi idag ska svulla med bite line. I'm worth it!

You know you love me
XoXo Camme Swe
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback