My helg

Fredagen började med att Martin och Felix kom hit. Drickandet tog snabbt fart och alla blev snabbt väldigt fulla. Nette, Pappo, Malin, Emme, Bella och Emelie. Vi hade det riktihy trevligt kan jag säga. Killarna drog tidigt, de skulle till Daif men vi tjejer är lite mer awesome och vi skulle till BK för billig öl och stor uteservering. Vi tog en taxi in vid halv ett och sedan blev det lite drickande och massa prat. Vid två tiden så kom Nette och sa att Martin hade ringt för han gått vilse så vi fick gå och möta han. Pk och Felix fick komma sedan blev det subway och taxi hem. Vi skulle förfesta men jag vet imte riktigt vad som hände? Alla gick och lade sig.

Igår så var jag mer bakis än på länge. Fick börja dagen med lite spyor som vanligt. Sedan så mådde man ju inte bättre av värmen. Dundrande baksmälla och 32grader i skuggan! For hem till Pappa och badade i poolen. Det var riktigt härligt. Sedan så skjutsade mamma ut mig Pk och Martin till Hartungsviken där vi solade och badade lite. Det var inte ens så kallt i vattnet som jag hade väntat mig. Meningen var ju sedan att det skulle bli utgång men ingen av oss var taggad så vi sket i det och låg mest och var döda i våran stekande lägenhet.

Idag åkte grabbarna hem och inte mycket annat har hänt. Har nyss käkat kycklingsallad så jag är ruskigt mätt. Jag och Pk ska kika lite film och mysa. Jag ska jobba inatt och sedan jobbar jag som en riktig jude till veckan. Kommer bli hårt men det blir även pengar.

You know you love me
XoXo Camme Swe
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback