Lite kort

Tänkte ta och slänga in ett snabbt inlägg nu men det kommer komma ett längre senare idag. Just nu håller jag mest på att dö av värmen i lägenheten så jag behöver komma in i duschen som är taken redan.

Slänger in ett inlägg för jag tänklte svara på kommentaren jag fått som var så här:
Anonym om Summer: Måste bara fråga om "You know you love me" är ett skämt? Alltså du är väl inte seriös? :)

Varför skulle jag inte vara seriös? Man borde ju älska mig för att jag är så fuktansvärt bra, right? Nej men alltså det är väl lite så att man får ta det som man vill. Det känns som att det är en skön lite halvironisk mening så ni får avgöra själva.

Ett inlägg om helgens bravader är på g.

You know you love me
XoXo Camme Swe
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback