Home again

Hejsan allihopa!

Nu är jag hemma igen så nu slipper ni längta så förbaskat! Lite brun har jag också blivit trots att vi endast hade sol i två dagar. Men det är ju inte riktigt högsommar än så man ska väl inte klaga för mycket.

Tänkte bjuda er på lite bilder från vår semester:

Här är då en av de stugor vi levt i. Det är i denna som vi sovit och kollat på tv.


Vi besökte slottsruinen. Jag har gjort det ett antal ggr innan men Pk hade ju aldrig varit där och det är faktiskt otroligt häftigt att vandra omkring där.

Vi var ganska snygga medans vi kikade.

Pk tyckte att mördarsniglar var det äckligaste han sett typ!
besökte vi djurparken där vi åkte karusell och kikade på alla djuren. Vissa djur var så fruktansvärt fula!

Och
vissa ville jag ta hem!


Vi lekte runt lite bland alla olika figurer.

Vi käkade på lite olika ställen och bara hade det mysigt tillsammans!



Jag har den bästa pojkvännen i världen och idag har vi varit tillsammans i 23 månader! Vi har bjudit hit Katja på lite godmat och skitsnack så jag hoppas att hon vill komma. Nu ska jag bege mig ner till tvättstugan eftersom vi bara har med oss smutskläder hem.
You know you love me
XoXo Camme Swe



Kommentarer
Postat av: Linn

Sv; Haha sorri!

Men de finns ju massa andra som gör :)

2009-06-13 @ 14:14:58
URL: http://linnlowes.com
Postat av: Lina Tallberger

Hahaha klart jag kommer ihåg det! Du hade vita trosor med röda hjärtan på även ;) Jag visade BH:n och då tutade busschaffisen, samt att folk knäppte kort! Så jävla störda vi var :D Hahahaha!

2009-06-14 @ 18:24:14
URL: http://linatallberger.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback