Going to Öland

Godkväll!

Tänkte bara informera er om att imorgon klockan 06.00 beger vi oss till Öland med farmor och farfar. Hoppas på fint väder åt mig är ni snälla?

Just nu proppar jag min Zen full med musik och laddar ner massa anime i lappisen. Kan vara härligt att ha musik till den 10h långa bilfärden och lappisen kan vara nice om ni inte hoppas tillräckligt på bra väder åt mig.

Ska bli supermysigt med semester tillsammans med min finis.

Till min underbara kusin Katja som tar studenten när jag är borta vill jag bara säga att jag älskar dig och jag hoppas och tror att du kommer få det superbra! Jag köper med mig en studentpresent till dig bara för att du är min favoritslyna!


You know you love me
XoXo Camme Swe
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback