Bio

Filmen var hur bra som helst. GIllar man den första så kommer man att älska den här! 2,30h lång och saker som händer hela tiden.

Annars kan jag säga att jag just nu är en väldigt trött tjej. Att vakna 5 är ganska tugnt. Att sedan ha en pojkvän som är förslappad ibland gör inte saker så jävla mycket bättre!

Nu ska jag gå och lägga mig för imorn blir det tidigt som fan igen. Har något att se fram emot iaf. Klockan 12 så ska jag möta Amanda på Coffe House för en kycklingsallad och massa bullshit, me like!

You know you love me
XoXo Camme SWE
Kommentarer
Postat av: amanda

Good :D nejdå! Ingen fara, jag ska upp tidigt och förbi mamma och sen ska jag till arbetsförmedlingen o fylla på mitt busskort så jag har tills praktiken börjar :P Så jag står utanför coffe house 12 :D

2009-06-23 @ 21:59:36
URL: http://amandabergklint.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback