Back to work hoe!

Godkväll folks!

Igår så var Katja här och vi åt massa god mat och hon fick en liten studenpresent eftersom hon varit så duktig och slitit sig igenom skolan. Jag drack lite bira och baccardii så jag blev lite smått på sniskan sedan så drog jag ner till Johanna och Eriksson eftersom Johanna fyllde år! Grattis till henne.  Det var en del ljustafolks där och så träffade jag min gamla klasskompis Jacqueline som jag inte sett på ett helt år. Det var riktigt trevligt.

Idag så fick jag lida av gårdagens alkoholintag. Även fast jag inte ens var så mycket på sniskan så får jag så brutalt ont i huvudet. Tål ingenting längre. Syrran sa att det kanske är lite payback för att jag söp så mycket när jag var yngre och det kanske är så läget är, vem vet?

Idag så for jag hem till mamma ett tag och kikade på hundbebisarna som är så söta! De är döpta till Takida, Elvis och Cash. Jag är totalt kär i dem allihopa.

Sedan for jag hem till pappa och glassade ett tag och sedan skjutsade pappa hem mig och försökte hjälpa mig att fixa min fina röda cykel men den är lite trasig i ventilen så jag får cykla med lite luft men det har inte stoppat mig förr.

Nu ska jag alldeles snart bege mig till jobbet. Har inte arbetat natt på flera månader eftersom jag gått i skolan men nu när jag har lov så måste jag håva in lite pengar. 00.00-06.00 är det som gäller. Är redan dödligt trött men jag försöker tänka på de ca 700kronorna som jag kommer håva in.

Nej nu ska jag kissa sedan bege mig iväg på min röda mustang.


Zelda med Elvis, Cash och Takida :)

You know you love me
XoXo Camme Swe
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback