The ring

Igår köpte vi ringar till den kommande helgen. Vanliga släta i guld. Inga krusiduller. Enklast och finast så.

Idag har vi ätit tacos och sedan blir det lite glass med hallon, jag älskar glass på helgen! Fick tvinga min finis att följa med mig till Ica. Han var pepp på en slapparkväll men en promenad har inte dödat alltför många skulle jag tro... kanske?

Nu ska jag kika på Obsessed, den hade inte så bra rating på imdb men jag tycker den verkar spännande.

Ska nog springa och ta mig lite ice cream medans jag packar upp filmen. ENjoy  your helg!


You know you love me
XoXo Camme Swe
Kommentarer
Postat av: amanda

Ska ni förlova er :D?????

2009-07-30 @ 11:20:38
URL: http://amandabergklint.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback