Summer's gone

Gudmurgun!

Idag är min lediga dag, verkligen satt fram emot detta. Tänkte spendera min tid med att kika på Harpe's Island. En riktigt bra serie så det tipset tackar jag verkligen för! Såg dock 8 avsnitt igår så jag har bara 5 kvar sedan så är det dags för någon ny serie igen.

Funderar på om jag ska vika tvätten så jag får bort skiten, egentligen skulle inte min tvätt behöva vikas för min garderob ser ut som ett krigsdrabbat land men det blir finare när man lägger lite vikta kläder längst upp!

Kan berätta att jag ska få en ny bloggdesign av min finis kusinis Linis. Det ska bli skönt för jag är så less på den här just nu och jag är för kass för att kunna göra en själv.

You know you love me
XoXo Camme Swe
Kommentarer
Postat av: malleh

Ih, roligt att du gillade den! :D

2009-07-22 @ 17:14:43
URL: http://santhic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback