Sötmupp

Jag vet att jag sagt det förut men jag säger det igen. Min pojkvän är världens sötaste när man kommer hem efter att ha jobbat natten. Jag skulle kunna sitta och kolla på han när han sover i en evighet. Måste vara så tråkigt för dom som kommer hem till sin egen ensamhet. Jag är så otroligt glad att jag hittat den här världsbästa människan vid namn Patrik Kåveland.

Idag blev jag väckt av att mamma och Carro kom och ville ta en fika. Nu ska jag börja dra igång lite matlagning och klädtvättning sedan blir det jobb inatt igen men jag tänker framåt, när jag kommer hem på morgonen så är min sötmupp där och väntar med sina morgontrötta ögon och sitt morgonrufs. I love it!

Hur skulle man inte kunna älska en sån finis?

You know you love me
XoXo Camme Swe
Kommentarer
Postat av: amanda

Ja men precis :)

Men lönen kmr ju på fredag :D

2009-07-21 @ 18:51:13
URL: http://amandabergklint.bloggagratis.se
Postat av: malleh

Svar; Haha, alltså jag hoppade hela tiden. Dock är jag väldigt lättskrämd sådär. Satt med täcket uppdraget till näsan under hela filmen eftersom jag såg den ensam :'D

2009-07-22 @ 13:30:11
URL: http://santhic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback