Rain in my heart

Jag tycker om att vakna av att det regnar ute, det är så mysigt ljud när det slår emot fönstret.

Igår så jobbade jag från sex till sex med en tvåtimmars rast. Hade en otroligt rolig kväll och natt på jobbet. Det är lätt rasterna som gör det värt att komma dit.

Har precis vaknat och jag funderar på om det är värt att käka frulle eller om jag ska vänta tills det blir middag. Vi ska käka lasagne idag, det är mumsfilibabba!

Nej man kanske ska ta och klä på sig istället för att sitta naken och nörda blogg och facebook. Iofs börjar jag inte arbeta förän klockan 01.00 så jag har ju masor med tid att njuta av. Måste börja kika på någon ny serie så om ni har något tips så är det bara att dela med sig.


You know you love me
XoXo Camme Swe
Kommentarer
Postat av: malleh

Mitt tips är Harpers Island. Dock är det bara en säsong men den var asbra!

2009-07-20 @ 19:15:45
URL: http://santhic.blogspot.com
Postat av: amanda

Goodie! Jo, det är bra! Du får gärna komma o hälsa på nu när vi har en större lägenhet :D Jag kan bjuda på fika :D Ta med dig karln din om du vill också :)

2009-07-20 @ 21:51:24
URL: http://amandabergklint.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback