Pojkar pojkar.

Igår så pratade jag med Pappo i telefonen och det fick mig att fundera lite. Jag tror att det är så här att pojkar fan har större behöv av bekräftelse än vad vi tjejer har. De flesta tjejer iaf kanske man ska säga. Det verkar som att killar, även fast de har flickvän, alltid har behov av någon annan tjej som kan få dem att känna sig bra. Jag har i varje fall inget behov av att en massa killar som jag inte ens känner, typ som jag har på msn men aldrig har träffat i verkliga livet, ska vara mina homies för att jag är så bra och awesome. Det räcker med Pk. För killar verkar det dock vara så att de behöver det. Kanske bara är jag som fått allt om bakfoten men är det verkligen så dåligt att bara få den här bekräftelsen av sin flickvän? Måste man hela tiden ha en massa andra? Det känns som att det är så.

Nu ska jag släppa ämnet för jag har mer saker för mig i livet än att alltid oroa mig över spinkiga slynor med blonderat hår.

Idag ska Pontus komma hit och sova här, han tycker ju om vårat tv-spel.

Bjuder på en gammal klassiker:


You know you love me
XoXo Camme Swe
Kommentarer
Postat av: malleh

Så skönt att någon annan också tänkt på det för det är så TRUE! Jag förstår inte grejen att ha massa äckliga slynor på msn. ;@

2009-07-17 @ 15:42:47
URL: http://santhic.blogspot.com
Postat av: amanda

Sånt är riktigt snuskigt alltså :S

Tur att inte christer är sån iaf, för mig alltså.

Hur är det med dig? Jobbar du mkt nu också?

Vi får ta o ses snart igen :D

2009-07-20 @ 00:21:33
URL: http://amandabergklint.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback