My day off

Yes, efter att ha tagit mig upp ganska bra tid idag, trots att jag jobat natten, så kan jag njuta av en ledig dag. Hur skönt som helst! Igår sov jag rikitgt länge, enda till halv fem men jag hade fan en kille på jobbet som sovit till tio på kvällen. Han var riktigt pigg imorse vid sex men det ä ju inte så konstigt. Själv var jag svintrött när jag väl ramlade i säng runt sju.

Idag händer det inte mycket. Hade planerat att njuta i solen för det så så fint ut imorse men nu regnar det ju massor = Camilla är en besviken tjej.

Ska ner och handla mat senare. Idag blir det Chili Con Carne. Det är rikitgt gott faktiskt, Pk brukar tjata om att han vill ha det.

Nu ska jag se lite privileged utan att få dåligt samvete!

You know you love me
XoXO Camme Swe
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback