Min helg

Ja i fredags var det ju bion som jag redan skrivit om.

I lördags så hade jag planerat att bara vara hemma och dricka lite vin och bara ta det lugnt. Ett glas vin blev dock snabbt till en liter vin som ledde mig till nästa liter vin och sedan vandrade jag iväg till Malin där vi festade lite sedan så hamnade vi ute hos Eriksson och Johanna där resten av kvällen spenderades. Inget blev som jag hade planerat men jag hade otroligt roligt endå.

Söndagen var helt förstörd men det var ju mitt eget fel så jag kan inte skylla på något. Jag har ju berättat om mina brutala baksmällor förut så jag spenderade en del av morgonen i toaletten, kräkandes. Blev lite piggare efter at ha tömt ur magsäcken men min brutala huvudvärk dunkade på hela dagen och alla våra alvedon var slut.

Idag så har jag tvättid, på riktigt den här gången, jag har faktiskt redan varit ner och stoppat in en maskin. Ikväll blir det jobba och sedan ska jag hem och pussa på min fispojke för idag är det vår 2års dag! Känns helt sjukt egentligen. Känns som att vi alltid varit med varandra men samtdigt känns det som att det inte kan ha gått 2år redan! Puss på snoppen hans!



You know you love me
XoXo Camme Swe
Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis! :)

2009-07-13 @ 12:27:35
URL: http://johhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback